sobota, 27 kwietnia 2013

Lagoona Blue - Dead Tired.

Cześć! 
Kilka miesięcy temu dostałam pod choinkę lalkę Lagoonę Blue (z łóżkiem hydrostacyjnym). Podobała mi się jednak dwa dni temu zdecydowałam, że rozpuszcze jej włosy i umyję. Po rozpuszczeniu lalka była taka: 
 
Takie są włosy od gumki, więc jej zmoczyłam. 
Czesałam, czesałam.Nie czekałam, aż wyschną to wysuszyłam. 
Nie zrobiłam zdjecia po tym, bo zapomniałam.
Następnego dnia przeciełam nożyczkami linki trzymające opaskę na oczy. 
Wieczorem znowu umyłam i czesałam, wysuszyłam.Włosy były przepiękne. :) 
Takie są teraz włosy tej lalki: 
 

W google wyglądały inaczej po zdejmieniu opaski i rozpuszczeniu.
Takie zdjęcie w google grafika widziałam: 
 
Przepraszam, że takie małe większego nie widziałam. 
Powiedzcie, która ładniejsza te zdjecie zrobione przez kogoś czy przeze mnie. Według jest ładniejsza z prostymi tak jak ktoś zrobił.Postaram sie jej czesać i może będzie miała takie proste jak na obrazku. 
Pa! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz