sobota, 27 kwietnia 2013

Głowenia Krewnicka.

Cześć! 
Headless Headmistress (w tłumaczeniu : Głowenia Krewnicka) jest dostępna na ebayu! 
Niestety jest droga 99 dolarów (w przeliczeniu na złotówki około 300 zł ). 
Oto zdjęcia: 



Wcześniej nie wiedziałam jak jest Głowenia Krewnicka po angielsku, bo tłumacz Google też nie pomagał, ale udało mi się jak poszperałam trochę w google. ;) 
Jak przetłumaczyłam Headless Headmistress to wyświetliło Headless dyrektorka.Miejmy nadzieję, że ta lalka pojawi się w Polsce w czerwcu 2013 roku, a może nawet wcześniej. 

Przepraszam za mało postów, ale trudno mi znaleźć nowinki.Postaram się dużo wstawić postów, a zdjęć Clawdeen,Frankie i Draculaury chciałabym wstawić, ale nie chcę zajmować pamięci w komputerze jak będe miała nowego laptopa to będe wstawić więcej zdjeć, bo będzie łatwiej, bo gdy mam komputer to muszę przesyłać na mail z tableta (bo nim robię każde zdjecia) i odbierać na komputerze, a z nowym laptopem będe miała łatwiej, bo  z Apple do Apple jest łatwo przesyłać zdjęcia. O, ale się rozpisałam to pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz